TV
Ud over telefoni og Internet, indeholder AL2net også tv. Det er YouSee der leverer tvsignalet til AL2net.
Priser og pakker
Du kan vælge mellem 3 forskellige pakker.
Priser gældende fra 1. januar 2019
Ingen pakke | 0 kr. pr. måned |
Grundpakke | 167 kr. pr. måned |
Mellempakke | 377 kr. pr. måned |
Fuldpakke | 497 kr. pr. måned |
OBS: Vær opmærksom på at der sker en ændring samt prisstigning i TV-pakkerne pr. 1. januar 2020. Læs mere her
Tilmeldinger effektueres pr. d. 1. eller 15. i måneden. Du kan downloade tilmeldingsblanketten her
Kanaloversigten finder du på YouSees hjemmeside.
Pakkeskift
Til ændring af pakkevalg benyttes AL2nets ændringsblanket. Du kan mod et gebyr skifte pakke den 1. eller den 15. i måneden. Se nærmere info på ændringsblanketten.
Kanaloversigt
Det er YouSee der leverer tvsignalet til AL2net. Du kan finde kanaloversigten på www.Yousee.dk.
Ønsker man at gøre brug af andre af YouSees tilvalg, ekstra kanaler, starte forfra, video on demand, boks mv. bestilles og afregnes dette direkte med Yousee.
Det er også YouSee der servicerer disse tilvalgsprodukter, og du skal derfor henvende dig direkte til YouSee, hvis der er fejl på tilvalgsprodukterne.
OBS: Ved tilvalg af YouSee-boks kan ændret kanalsammensætning først effektueres til den 1. i en måned og kun med 1 måneds forudgående varsel.
Fejlmelding af TV signal
Tjek altid først, om der er varslet forstyrrelser her på siden.
Du kan kontakte Bolignet-Aarhus for fejlmelding:
Tlf: 82 50 50 50
Åbningstid: Mandag - fredag kl. 10 - 19
Lørdag kl. 12 - 15
info@bnaa.dk
Ønsker du at skifte tv-pakke, skal supporten IKKE kontaktes. Benyt i stedet ændringsblanketten.
Særligt for Langkærparkens beboere: Fejlmelding af TV skal ske til driftslinjen i åbningstiden. Aften og weekend kan Dansk Kabel TV kontaktes på 87 45 40 40.
Hjælp og support
På YouSees hjemmeside kan du finde en lang række spørgsmål og svar, som kan hjælpe dig godt i gang og hjælpe til med at udnytte YouSees muligheder bedst muligt.
Læs mere