TV

Ud over telefoni og Internet, indeholder AL2net også tv. Det er YouSee der leverer tvsignalet til AL2net.

 

Priser og pakker

Du kan vælge mellem 3 forskellige pakker.

 

 

Ingen pakke 0 kr. pr. måned
Grundpakke 149 kr. pr. måned
Mellempakke 349 kr. pr. måned
Fuldpakke 459 kr. pr. måned

 

 

Tilmeldinger effektueres pr. d. 1. eller 15. i måneden. Du kan downloade tilmeldingsblanketten her.

 

Kanaloversigten finder du på YouSees hjemmeside.

 

Pakkeskift
Til ændring af pakkevalg benyttes AL2nets ændringsblanket. Du kan mod et gebyr skifte pakke den 1. eller den 15. i måneden. Se nærmere info på ændringsblanketten.

 

Kanaloversigt
Det er Yousee der leverer tvsignalet til AL2net. Du kan finde kanaloversigten på www.Yousee.dk.

 

Ønsker man at gøre brug af andre af Yousees tilvalg, ekstra kanaler, starte forfra, video on demand, boks mv. bestilles og afregnes dette direkte med Yousee.

 

 

 

 

 

 

 

Fejlmelding af TV signal

Tjek altid først, om der er varslet forstyrrelser her på siden.

Du kan kontakte Bolignet-Aarhus for fejlmelding:

 

Tlf: 82 50 50 50

Åbningstid: Mandag - fredag kl. 10 - 19

Lørdag kl. 12 - 15

 

info@bnaa.dk

 

Ønsker du at skifte tv-pakke, skal supporten IKKE kontaktes. Benyt i stedet ændringsblanketten.

 

Særligt for Langkærparkens beboere: Fejlmelding af TV skal ske til driftslinjen i åbningstiden. Aften og weekend kan Dansk Kabel TV kontaktes på 87 45 40 40.

 

På YouSees hjemmeside kan du finde en lang række spørgsmål og svar, som kan hjælpe dig godt i gang og hjælpe til med at udnytte YouSees muligheder bedst muligt.

 

 

Læs mere

På YouSees hjemmeside kan du finde en lang række spørgsmål og svar, som kan hjælpe dig godt i gang og hjælpe til med at udnytte YouSees muligheder bedst muligt.

 

 

Se mere på Yousee

24/7 SERVICEN:

Akutte skader: Ring døgnet rundt på 87 45 91 91